Az R1-et a kezdetektől fogva kompromisszumok nélkül fejlesztették, és ez a tiszta és koncentrált tervezési filozófia az, ami ezt a csúcstechnológiás, versenyre termett Yamahát korunk legizgalmasabb szupersportmotorjává teszi. Az R1-en fellelhető összes fejlett technológiát a Yamaha legmagasabb szintű versenyzésben való részvétele során szerzett ismeretek felhasználásával fejlesztették ki. A figyelemre méltó, 998 köbcentiméteres, négyhengeres, EU5-ös keresztsíkú motor az M1 közvetlen leszármazottja az áramvonalas karosszéria pedig egyenesen a versenypályáról származik. De leginkább a hihetetlen mennyiségű intelligens elektronika az, ami ezt a motorkerékpárt olyan különlegessé teszi. A ride-by-wire gázzal, rajtelektronikai (LCS) rendszerrel, motorfékvezérlő (EBM) rendszerrel, fékvezérlési (BC) rendszerrel és még sok más funkcióval felszerelt Yamaha egy vérbeli szupersportmotor, amelyet arra építettek, hogy az utcán és a versenypályán is vezető szerepet töltsön be. Sportos, új, matt kék színű, kéttónusú Icon Blue színösszeállításban, valamint a dinamikus Yamaha Black változatban is kapható. Aerodinamikus, az M1-re emlékeztető felépítés. Nagy hatékonyságú 998 cm-es EU5-ös motor. Kiváló minőségű felület új, kéttónusú színezéssel. 43 mm-es KYB első villa. Fékvezérlő rendszer (BC). Motorfékvezérlő rendszer (EBM). Új generációs LED-es fényszórók és helyzetjelző lámpák. Ride-by-wire APSG fojtószelep. Rajtelektronikai rendszer (LCS). Nagy súrlódású fékbetétek. Bridgestone Battlax RS11 gumiabroncsok, 190-as hátsó abroncs. TFT-műszerfal az EBM és a BC kijelzésével.
Telefonszám: (+36) 30/8691697
Email:
farkaszs@ivanics.huMegtekinthető: 8000 Székesfehérvár, Palánkai út 7.