Sok hivatásos farmer, vadőr és parkgondozó választja a Kawasaki MULE sorozat két legnagyobb tagját haszongépjárművének, melyek mostantól az új PRO néven futnak.
A kategória legnagyobb rakodóterével felszerelve
Ha rakodótér kapacitása a legfontosabb, akkor a MULE PRO-DX a legjobb választás. Rakodófelülete, kategóriájában a legnagyobb, így a legtöbbet lehet vele elszállítani, a legegyszerűbben.
Stabil, széles alváz
A MULE PRO-DXT és PRO-DX modelleket széles alvázra építették, 2.345 mm-es tengelytávval. Ez hozzájárul a nagy menetstabilitáshoz és kényelemhez, és a könnyű kezelhetőséghez.
Elektromos kormányszervó
A Kawasaki kiváló minőségű kormányszervója (EPS) akkor működik a leghatékonyabban, mikor a legnagyobb szükség van rá: álló helyzetben és nagyon alacsony sebességnél.
Gázrásegítős, dönthető plató
A gázrásegítő segítségével ledönthető plató lehetővé teszi, hogy könnyen elérhetővé váljon a motor.
Erőteljes 993 cm3-es dízelmotor
A MULE PRO-DXT és a PRO-DX modellekben található, nagy nyomatékú, háromhengeres dízelmotor kiváló teljesítményt nyújt vontatáshoz és könnyen kezelhető lassabb sebességek mellett. Jármű végsebessége kb. 50 km/h.
Kiegyensúlyozott vázmerevség
A MULE PRO-DXT és PRO-DX modellek masszív és tartós vázszerkezete kiváló kezelhetőséget jelent.
Digitális műszerfal
A műszerfalba épített többfunkciós kijelző alapfelszereltség minden modellen.
Műszaki adatok
Motor
Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű Dízel, háromhengeres OHV Lökettérfogat: 993 cm³ Furat x Löket: 74 x 77 mm Kompresszióarány: 23.5:1 Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Denso VE típus Indítás: Elektromos Kenés: Kényszerkenéses, nedves karter
Teljesítmény & erőátvitel
Maximális teljesítmény (EU Spec): 17.8 kW {24 LE} / 3,600-es fordulaton Maximális nyomaték (EU Spec): 52.1 N•m {5.3 kgf•m} / 2,400-es fordulaton Áttétel: CVT, 2-sebességes automata, tolatással Véghajtás: 2WD/4WD, kardántengely, kettős üzemű differenciálmű Primer áttételi arány: 3.334 ~ 0.756 (variátorszíj) Végáttételi arány: Első:6.382 (31/17 x 35/10) - Hátsó:6.245 (31/21 x 55/13)
Fékek & felfüggesztés
Fék [első] / Első fék típusa: Két hidraulikus dobfék Fék [hátsó] / Hátsó fék típusa: Két hidraulikus dobfék Felfüggesztés [első]: Független, MacPherson rugóstag Felfüggesztés [hátsó]: Fél független, De Dion tengely
Váz & méretek
Váz típus: Létra szerkezetű acélcső Utánfutás: 4.4o Rugóút, első: 222 mm Rugóút, hátsó: (bal) 217 mm , (jobb) 220 mm
Kapcsolat
Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?
Kérjen ingyenes visszahívást, vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!