Az ikonikus Z900 név újjászületett. Egy csúcsminőségű, vezetőre koncentráló Supernaked, a telejsítmény és könnyű kezelhetőség elsőosztályú egyensúlyával. A készséges, jó gázreakciójú, 4-hengeres motort egy rácsos acélcső váz foglalja magába, miközben a stílusa és vezethetősége olyan kifinomult és nyers élvezetet nyújt, amit csak a Z vezetők érhetnek el. Kawasaki Z900, Finomított nyers erő.
A vezetőre koncentrál
Nem véletlenül választottuk a 900 cc kategória soros négyhengeresét; minden gázmarkolat mozdulatra metsző, egyenletes, lélegzetelállító gyorsulással válaszol. A motor annál izgalmasabbá válik, minél magasabb a fordulatszám, az egyenletes teljesítményleadása miatt rendkívül jól kezelhető. A könnyű váz ugyanezt a kettősséget biztosítja; fürge kezelhetőséget, igazi sportmotorozást, miközben a Z900 könnyű váza és alacsony ülésmagassága miatt rendkívül könnyen irányítható.
Agresszív Z stílus
A Z900 agresszív Z Supernaked stílusa ötvözi a Sugomi dizájnelemeket az elegáns, összefüggő burkolatokkal és kompakt motorral. Szerelem első látásra. Az első lámpától a hátsóig hullámzó forma, a motor körüli minimalista burkolatokkal felhívja a figyelmet a funkcionális szépség kidolgozottságára. Az összesűrített formák, a keskeny felépítés kihangsúlyozzák a gép könnyű, agilis kezelhetőségét és sportos teljesítményét.
Többfunkciós műszerfal
Az egymásra épített műszerek könnyen olvashatók. Az analóg stílusú fordulatszámmérőt, melynek a közepén megtaláljuk a váltó fokozat visszajelzőt, egy nagyméretű, többfunkciós LCD kijelző fölé helyezték el. A fordulatszámmérőnek három, a vezető által kiválasztható kijelző módja van, ami jó vizuális kiegészítője a motorozási élménynek. A fordulatszámmérő számlapja és a karbon stílusú panel csúcsminőségű kidolgozásra utal.
Z hátsó LED-ek
Az agresszív Supernaked stílust hangsúlyozza a Z900 éles, "Z" formájú LED-es hátsó lámpája, miközben sportos megjelenést és erős Z identitást kölcsönöz a járműnek.
Izgalmas soros négyhengeres
A nagyteljesítményű, 948 cm3-es, folyadékhútéses, 4-hengeres, soros motor gázreakciója rendkívüli, az erős közepes fordulatszámtartománytól a vörös tartományig húz. A vezető további élvezetéhez hozzájárul a jellegzetes szívászaj, mely további gázadásra késztet. Az egyenletes teljesítményátadás miatt könnyű a kezelhetőség, mely kényelmet és magabiztosságot nyújt a vezető számára.
Öntött hengerek
Az öntött hengerek jó egyensúlyt biztosítanak a kis súly és nagy merevség között. A nyitott felületű kialakítása további súlycsökkentést tesz lehetővé.
Légszűrőház
A légszűrőház formáját, süketszobában végzett, akusztikus tesztek eredményeképpen alakították ki. A Z900 szívás hangja tiszta és lágy. A hang frekvenciája a fordulatszámmal változik, ami hozzátesz a vezetési élményhez, különösen magas fordulatszámon. A légszűrőház belépő csatornái felfelé néznek, így a hang jobban hallható a vezető számára.
Új rácsos váz
A Z900 alacsony súlyának (amit azonnal megérzünk, ha levesszük a motorkerékpárt a központi állványról) egyik kulcs eleme, a teljesen új váz, mely csak 13,5 kg súlyú és rendkívüli mértékben hozzájárul a jármű fürge és könnyed kezelhetőségéhez.
Ergonómia
A széles, lapos kormány és a kényelmes, sportos üléshelyzet miatt, a vezető könnyedén kihasználhatja a sportos Z900 lehetőségeit az utcákon. Az üléshelyzet kialakításánál ötvözték a kényelmet a könnyed irányíthatósággal, így a vezető sokféle motorozási helyzetben ugyanúgy élvezheti a motorozást.
Futómű
A ø41 mm átmérőjű, fordított első villa kirugózási csillapítása és rugóelőfeszítése fokozatmentesen állítható. Az állítócsavarok a könnyen elérhető villaszárak tetején találhatók. A hátsó lengéscsillapítót és az áttételt a lengővilla felett helyezték el. Ez az elrendezés hozzájárul a tömegközpontosításhoz, közben biztosítja, hogy a lengéscsillapító elég messze legyen a kipufogótól, így a teljesítményét nem befolyásolhatja a hő.
Műszaki adatok
MOTOR
Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres
Lökettérfogat: 948 cm³
Furat x Löket: 73.4 x 56 mm
Kompresszióarány: 11.8:1
Szelepvezérlés: DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Ø 36 mm x 4
Indítás: Elektromos
Kenés: Kényszerkenéses, nedves karter
FÉKEK & FELFÜGGESZTÉS
Első fék típusa: Dupla úszóágyazású 300 mm tárcsa Dupla, szemben álló 4-dugattyús féknyereg
Hátsó fék típusa: Egyoldali, hullámos 250 mm-es féktárcsa, Féknyereg: egydugattyús
Felfüggesztés [első]: 41 mm fordított villa húzófokozati csillapítással és rugóelőfeszítés állítással
Felfüggesztés [hátsó]: gáztöltésű lengéscsillapító, fokozatmentes húzófokozati csillapítással és előfeszítés állítással
TELJESÍTMÉNY & ERŐÁTVITEL
Maximális teljesítmény: 92.2 kW {125 LE} / 9,500-es fordulaton
Fogyasztás: 5.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 138g/km
Maximális nyomaték: 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700-es fordulaton
Áttétel: 6-sebességes
Véghajtás: O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány: 1.627 (83/51)
1. fokozat: 2.692 (35/13)
2. váltóáttét: 2.059 (35/17)
3. váltóáttét: 1.650 (33/20)
4. váltóáttét: 1.409 (31/22)
5. váltóáttét: 1.222 (33/27)
6. váltóáttét: 1.034 (30/29)
Tengelykapcsoló: Nedves többtárcsás, kézi
VÁZ & MÉRETEK
Váz típus: Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső
Utánfutás:103 mm
Rugóút, első: 120 mm
Rugóút, hátsó: 140 mm
Gumi [első]: 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó]: 180/55ZR17M/C (73W)
H x Sz x M: 2,065 x 825 x 1,065 mm
Tengelytáv: 1,450 mm
Hasmagasság: 130 mm
Ülésmagasság: 795 mm
Üzemanyag mennyiség: 17 liter
Menetkész tömeg – Kombinált: 210 kg
Kapcsolat
Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?
Kérjen ingyenes visszahívást, vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!