MyHyundai program

Egy kártya mindenre!

2018 óta a már régóta megszokott és sikeresen működő MyHyundai program egy új „külsőt” kapott.

 

A rendszer kifinomultabbá, felhasználóbarátabbá, modernebbé, és könnyedén kezelhetővé vált. Ennek a célja az ügyfelek felé irányuló kommunikáció megkönnyítése és felgyorsítása, így könnyedén egy helyen mindent megtalálhatnak és mindenről informálódhatnak.

 

A program két fő elemből áll:

  • egy olyan internetes személyre szabott felület, ahol az ajánlatoktól kezdve, az újdonságokon keresztül, az érdekességekig minden hasznos információt megtalálnak az ügyfelek
  • a másik része az autón elvégzett szervizeket és karbantartásokat, kilométeróra-állásokat, beavatkozásokat, nyilvántartó oldal

A kártyát, amely megkönnyíti az ügyfelek életét, minden új Hyundait vásárló ügyfél automatikusan megkapja. Mindezen felül mindenkinek lehetősége nyílik a rendszerbe való regisztrációra, személyesen, bármelyik hivatalos Hyundai márkakereskedésben, akár online is.

A MyHyundai program attól függetlenül, hogy egy új arcát ismerhetjük meg, megmarad egyedinek és személyre szólónak. A program tagjai számára egy új lehetőség adódik, ugyanis személyre szóló ajánlatokról értesülhetnek, még a nagyközönség előtt. (Új autóval rendelkező ügyfélként például nem fog a garancián túli modellekre vonatkozó akciókkal találkozni, viszont ha járművének életkora és futásteljesítménye indokolja, a személyes weboldalon megjelennek az érintett cserealkatrészekre, tartozékokra vonatkozó aktuális ajánlatok.)

Miért a MyHyundai?

A MyHyundai program előnyei, melynek köszönhetően annyian szeretik:

  • Nem kötelező a papíralapú szervizkönyv, ugyanis a rendszer lehetővé teszi, hogy az adatok az online rendszerbe kerüljenek rögzítésre. Az ügyfeleknek nem kell emlékezniük arra, hogy mikor is esedékes a következő szerviz, ugyanis a MyHyundai elektromos szervíznaplóként is szolgál, amelyben a márkaszervizek a karbantartással kapcsolatos minden szükséges adatot rögzítenek.
  • A program tagjai egy olyan klub tagjává válhatnak, ami egy exkluzív környezetet biztosít. Ennek köszönhetően az átlagos és mindenkinek elküldött üzenetek helyett az ügyfél meghatározhatja, hogy mi az, ami igazán érdekli és érinti őt. Éppen ezért csak ezen információkról értesítik majd, mindemellett értesítéseket és üzeneteket kaphatnak autójuk típusától, életkorától függő szükséges szervizekről, kiegészítőkről, személyre szabott ajánlatokról, mely emlékeztetők saját MyHyundai weboldalukon jelennek meg.
  • Lényeges kiemelni és megjegyezni, hogy az információáramlás kétirányú: az ügyfél is könnyedén módosíthatja a gépkocsival kapcsolatos lényeges adatait, mint például a kilométer-számláló állása. Minél frissebb adatok kerülnek a rendszerbe, annál aktuálisabb ajánlatokat és információkat kínál a rendszer, amivel időt és pénzt takaríthat meg.
  • A MyHyundai tagság az autó eladásakor átruházható, így az új tulajdonos is megtapasztalhatja annak előnyeit.
  • A rendszer egyik legnagyobb előnye szemben a hasonló ügyfélprogramokkal, hogy nem tesz különbséget üzembentartó és felhasználó között. Ennek köszönhetően a flottakezelők ügyfelei is részesülhetnek a konstrukció mindennapos előnyeiből, hiszen a céges vásárlók több autó vásárlása esetén olyan kártyákat kapnak, melyekkel az autó aktuális használója szabadon élhet a program kínálta lehetőségekkel. Ha a vezető folyamatosan frissíti az adatokat, akkor az üzemben tartó számára is leegyszerűsíti a flottával kapcsolatos mindennapos ügyintézést.

A MyHyundai program rövidtávon tekintve kényelmes, hosszútávon tekintve az értéknövelő megoldásai, a személyre szabottság, valamint a konkrét anyagi előnyök kombinációja. Értéket képvisel és kínál, ahogy azt a Hyundaitól minden területen megszokhatta.

Hűségprogram tájékoztató

Tisztelt Ügyfelünk!

A Hyundai gépkocsik kötelező átvizsgálási, karbantartási technológiája olyan műszerek és berendezések meglétét és használatát igényli, amelyek jellemzően csak hivatalos Hyundai márkaszervizben állnak rendelkezésre, ezért javasoljuk, hogy a karbantartásokat és a hozzájuk kapcsolódó átvizsgálásokat, a kopó-fogyó alkatrészek (fékbetétek, szűrők, olaj stb.) cseréjét mindig Hyundai márkaszervizben végezzék el.

Az átvizsgálás során a naprakész típusismerettel rendelkező munkatársaink szemrevételezéses ellenőrzéssel segítenek a gépkocsiját felkészíteni egy hosszabb útra, és tanácsokat adnak az utazáshoz szükséges, kötelező vagy hasznos tartozékok kiválasztásában.

Az előírt átvizsgálások bármelyikének a hivatalos Hyundai márkaszerviz hálózaton kívüli elvégeztetése az 5 év általános garancia elvesztésével járhat. Ezért a garancia érvényességének fenntartása érdekében a gépkocsi teljes élettartama alatt célszerű ragaszkodni a gyári háttérrel és az eredeti alkatrészekkel rendelkező kijelölt márkaszerviz hálózathoz. Így biztosított, hogy a beavatkozásokat mindig a legfrissebb gyári információk birtokában lévő, eredeti alkatrészeket használó, a gyári előírásokat ismerő és betartó szakember végezze.

Hűségét az alábbi programunkkal szeretnénk jutalmazni.

Feltételrendszer

A hűségprogram nyújtotta előnyökben kizárólag a végig igazolhatóan márkaszervizben, megfelelő időben és futásteljesítménynél karbantartott gépjárművek mindenkori tulajdonosai részesülhetnek, díjazva ezzel eddigi elkötelezettségüket márkaszervizeink iránt.
Az előírt terv szerinti karbantartásoktól legfeljebb a megengedett +/-1000 km-el, vagy +/-1 hónappal lehetséges eltérni. A megengedett csúszás minimális átlépése is a programban való részvétel elvesztésével járhat.

Ügyfélkedvezmények

Azon ügyfeleink számára, akik a fenti kritériumnak eleget tesznek:

  • díjmentes assistance* szolgáltatást biztosítunk a garanciaidő lejártát követően is a 6. és a 7. évben,
  • kedvezményt biztosítunk a gyári alkatrészekre**, munkadíjra, olajra és egyéb segédanyagokra az alábbiak szerint:
  • 4-5. év között
  • 10% extra kedvezmény
  • 5-6. év között
  • 15% extra kedvezmény
  • 6-7. év között
  • 20% extra kedvezmény
  • év után
  • 25% extra kedvezmény

Jelentkezés módja

Azon ügyfeleink, akik szeretnének csatlakozni a hűségprogramhoz, kérjük regisztráljanak myHYUNDAI rendszerünkben: https://www.myhyundai.hu/

A Hűségprogram más akciókkal nem vonható össze.

*Csak magyarországi első forgalomba helyezésű autók esetén.
**Tartozékokra (beleértve a keréktárcsákat is), és helyi beszállítású termékekre nem vonatkozik. A tartozékok és helyi beszállítású termékek kapcsán a weboldalon és márkakereskedésekben érhető el pontos további tájékoztatás.

Visszahívjuk?

+36

* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.