Megjelenés
A reflektorfényben, stílusosan.
A kecses és lenyűgöző, vadonatúj i20 érzéki, sportos új formavilágával átrendezi az erőviszonyokat a szegmensben.
Az elődjénél szélesebb, hosszabb és alacsonyabb új i20 az első Hyundai Európában, amely a márka új formanyelvét: az energikus arányok, stílus és technológia harmonikus kombinációját megvalósító 'érzéki sportosság' filozófiát alkalmazza.
Dinamikus fényrajzolat.
A lendületes rajzolatú, teljes LED-es fényszórók megjelenését még hangsúlyosabbá teszi a divatos nappali világítás, amelynek rajzolata a különlegesen kialakított hátsó lámpatestekben is visszaköszön.
Elöl és középen: sportos stílus.
A karakteres első lökhárítót keretező, markáns légbeömlők és a merész kontúrú, rácsmintázatú új hűtőmaszk erőteljes első benyomást gyakorol a szemlélőre.
Egyedülálló fényrajzolat.
A LED-es lámpatestek lendületes Z motívuma a csomagtér ajtaján folytatódik, teljességgel egyedi megjelenést kölcsönözve a zárófényeknek.
Kecses műszerfal.
A hangsúlyos műszerfalnak szokatlanul divatos megjelenést kölcsönöznek a kecses, vízszintes bordák, amelyek egyben kihangsúlyozzák az orr széles, tetszetős kialakítását.
Sportos, négyküllős kormánykerék.
A sportos kormánykeréken elhelyezett kapcsolókkal könnyedén vezérelheti a fedélzeti rendszereket, és kapcsolatban maradhat a külvilággal.
10,25 colos digitális műszeregység és érintőképernyő.
Az új, 10,25 colos digitális műszeregység és a szintén 10,25 colos központi érintőképernyő a modern, plasztikus belső tér meghatározó elemei.
Teljesítmény
Kibővített hajtáslánc-kínálat. Fokozott takarékosság.
Válasszon a két motor és a három erőátviteli rendszer közül!
A kínálat csúcsán az 1.0 T-GDi benzinmotor foglal helyet, 100 vagy 120 lóerős teljesítménnyel.
A motorhoz 48 voltos mild hibrid rendszer társítható: ez a 100 lóerős verziónál opcióként, a 120 lóerősnél alapfelszerelésként érhető el.
A mild hibrid rendszer 3-4 százalékkal csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a CO2-kibocsátást. Emellett rendelhető egy 84 lóerős, 1,2 literes, hengerenkénti befecskendezéses (MPi) benzinmotor is.
48V mild hibrid hajtáslánc.
Az i20 48 voltos mild hibrid rendszere csökkenti az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást. Gyorsításnál extra forgatónyomatékkal támogatja a belső égésű motort.
Intelligens manuális sebességváltó (iMT).
A károsanyag-kibocsátást és az üzemanyag-fogyasztást egyaránt csökkentő iMT rendszer oldja a kapcsolatot a motor és az erőátvitel között, amint a vezető felengedi a gázpedált, így a jármű vitorlázni kezd.
Kényelem
Tágasabb férőhely. Prémium audiorendszer. Teljes körű vezeték nélküli kapcsolódás.
Nagyobb, jobb – a vadonatúj i20 mindenből többet kínál: a vezeték nélküli okostelefon-tükrözés és a vezeték nélküli okostelefon-töltés kényelmesebb, praktikusabb megoldás.
A tágasabb csomagtartóban több minden elfér. A nyolchangszórós Bose audiorendszer pedig élvezetesebbé teszi az utazást: tekerje fel a hangerőt, és énekeljen bátran!
Tágasabb csomagtartó.
A vadonatúj i20 elődjénél 25 literrel tágasabb, 351 literes csomagtartójába kényelmes pakolhat, ha családi kalandra indulnak.
Prémium audiorendszer.
A felsőkategóriás Bose audiorendszer lenyűgöző zenei élményt kínál. Nyolc hangszóró - köztük egy mélynyomó - gondoskodik arról, hogy minden utazás ünnep legyen.
Kategóriaelső kapcsolódási szolgáltatások.
Vezeték nélküli okostelefon-tükrözés és -töltés. Az 10,25 colos érintőképernyő Apple CarPlay™ és Android Auto™ kompatibilis. A vezeték nélküli okostelefon-töltő aljzat sem hiányzik.
Biztonság
Kategóriaelső biztonsági csomag.
Az élvonalbeli, fejlett vezetőtámogató funkciókat felvonultató Hyundai SmartSense rendszer révén a vadonatúj i20 kategóriája legteljesebb körű aktív biztonsági csomagját kínálja, amely biztonságosabbá és egyben megnyugtatóbbá is teszi az utazást.
Ezen fejlett funkciók jelentős része csak felsőbb kategóriákban megszokott.
Sávkövető segédlet (LFA).
A vadonatúj i20 most először kapott sávkövető segédlet (LFA) funkciót. Ez 0-180 km/óra sebességtartományban a forgalmi sáv középvonalában tartja a járművet, autópályán éppúgy, mint a városban.
Holttéri ütközés-elkerülő támogatás (BCA).
A hátsó lökhárító alsó felén elhelyezett radarokkal, illetve elülső kamerával dolgozó rendszer figyelmezteti a vezetőt, ha hátsó holtterében mozgó járművet észlel. Amennyiben ilyen helyzetben a vezető működésbe hozza az irányjelzőt, a rendszer hangjelzéssel figyelmeztet a veszélyre, valamint automatikusan fékez, hogy elkerülje az ütközést.
Hátrameneti ütközés-elkerülő támogatás (RCCA).
Ha rosszul belátható helyről kell kitolatnia, a rendszer nem csak figyelmeztet az oldalról érkező járművekre, de automatikusan le is fékezi az autót.
Elülső ütközés-elkerülő támogatás (FCA).
Az autó előtti útszakaszt kamerával és radarral pásztázó FCA automatikusan fékez, ha azt érzékeli, hogy az elöl haladó jármű hirtelen lassít. A rendszer gyalogosok és kerékpárosok észlelésére is képes.
Navigációs alapú intelligens távolságtartó automata (NSCC).
Az ultramodern navigációs rendszer adatai alapján előre tudja, hogy kanyar vagy egyenes útszakasz vár-e rá, és ennek megfelelően, a biztonságot szem előtt tartva szabályozza a jármű sebességét.
Elöl haladó jármű elindulására figyelmeztető jelzés (LVDA).
A városi forgalomban különösen hasznos, ötletes funkció figyelmezteti Önt, ha közlekedési lámpánál vagy dugóban elindul az Ön előtt várakozó jármű.
Intelligens sebességkorlátozás (ISLA).
Hang- és fényjelzéssel figyelmeztet a sebességhatár átlépésére. A manuális sebességhatárolóval társítva az ISLA képes automatikusan szabályozni a jármű sebességét.
Kapcsolat
Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?
Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 1 7766 500-as telefonszámon!