Hyundai hűségprogram

Jutalmazzuk hűségét, ismerje meg kiterjesztett programunkat!

A Hyundai gépkocsik kötelező átvizsgálási, karbantartási technológiája olyan műszerek és berendezések meglétét és használatát igényli, amelyek jellemzően csak hivatalos Hyundai márkaszervizben állnak rendelkezésre. Ezért célszerű a karbantartásokat és a hozzájuk kapcsolódó átvizsgálásokat, a kopó-fogyó alkatrészek (fékbetétek, szűrők, olaj stb.) cseréjét mindig márkaszervizben végeztetni.

Az átvizsgálás során a naprakész típusismerettel rendelkező munkatársaink segítenek gépkocsiját felkészíteni egy hosszabb útra, és tanácsokat adnak az utazáshoz szükséges, kötelező vagy hasznos tartozékok kiválasztásában.

Az 5 év általános garancia érvényességének fenntartása érdekében a gépkocsi teljes élettartama alatt célszerű ragaszkodni a gyári háttérrel és az eredeti alkatrészekkel rendelkező márkaszervizhez. Így biztosított, hogy a beavatkozásokat mindig a legfrissebb gyári információk birtokában lévő, eredeti alkatrészeket használó, a gyári előírásokat ismerő és betartó szakemberek végezzék el.

A hűségprogramban való részvétel feltétele, hogy a gépjármű végig igazolhatóan, megfelelő időben és futásteljesítménynél márkaszervizben karbantartott legyen. 

A hűségprogramban való részvétel jogát a Hyundai a gépjárművek alvázszáma alapján nyilvántartott szervizelőzményekkel jogosult ellenőrizni.

 

Azon ügyfeleink gépjárművei számára, amelyek a fenti hűségprogram kritériumainak eleget tesznek az alábbi ügyfélkedvezmények igénybe vételére jogosultak:

  • díjmentes assistance¹ szolgáltatás a garanciaidő lejártát követően is a 6. és a 7. évben
  • gyári alkatrészekre², munkadíjra, olajra és egyéb segédanyagokra vonatkozó kedvezmény az alábbiak szerint:
    • 4-5. év között 10% extra kedvezmény
    • 5-6. év között 15% extra kedvezmény
    • 6-7. év között 20% extra kedvezmény
    • év után 25% extra kedvezmény

A hűségprogram más akciókkal nem vonható össze!

 

A jelentkezésnek három módja lehetséges

  1. myHYUNDAI rendszerben történő regisztrációval: https://www.myhyundai.hu/

  2. márkakereskedésünkben papír alapú dokumentumokkal igazolja az autó szerviz előéletét, ennek valóságtartama a gépjármű alvázszáma alapján visszaellenőrzésre és megerősítésre kerül

  3. hírlevél feliratkozás

 





¹ Csak magyarországi első forgalomba helyezésű autók esetén.

² Tartozékokra (beleértve a keréktárcsákat is), és helyi beszállítású termékekre nem vonatkozik. A tartozékok és helyi beszállítású termékek kapcsán a weboldalon és márkakereskedésekben érhető el pontos további tájékoztatás.

Visszahívjuk?

+36

* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.