Kawasaki Ninja E-1 / 2024 - Székesfehérváron

  • ID # 143780
Leírás
Örömet találni a napi ingázásban. A Kawasaki felvillanyozott izgalmakat kínál új, tiszta elektromos motorkerékpárjaival. Töltsd fel a napod a Z e-1 / Ninja e-1 segítségével. A Kawasaki első közúti elektromos járműveit kompakt, kefe nélküli villanymotor hajtja, amely erőteljes off-the-line gyorsulást és alacsony reakcióképességet kínál. A motoros által választható teljesítményszint növeli a motoros magabiztosságát, míg az olyan egyedi elektromos járművek funkciói, mint az e-boost és a WALK Mode a szórakoztató élményt fokozzák. A vezetőbarát villanymotor is tiszta és csendes. A 4,3 hüvelykes, teljesen digitális TFT színes műszerezés csúcstechnológiás, minőségi megjelenést kölcsönöz a pilótafülke számára, miközben vezeték nélkül csatlakoztatható az utazáshoz, még jobb motorozási élményt nyújt. A tárolódoboz fedelét felemelve 5 liternyi, könnyen hozzáférhető hely nyílik az apró tárgyak, például kesztyű vagy esőfelszerelés számára. (max. 3 kg) A Kawasaki Ninja/Z400 motorkerékpárjaira épülő alváz olyan biztos kezelhetőséget biztosít, amelyet a versenyzők megnyugtatónak találnak. A megbízhatóságuk miatt elismert motorkerékpár-gyártó által épített Ninja e-1 és Z e-1 ugyanolyan szilárd felépítési minőséget kínál, mint az összes Kawasaki motorkerékpár. A Ninja e-1 és Z e-1 a Kawasaki zászlóshajójának, a Ninja H2-nek a kialakításához hasonló rácsos kerettel rendelkezik. A Kawasaki fejlett dinamikus merevségelemzését alkalmazták az optimális merevség biztosítására kis súly mellett. A rácsos vázkialakítás jelentősen hozzájárul a kerékpárok alacsony tömegéhez. Ninja testvéreihez hasonlóan a Ninja e-1 is csábító, kifinomult karosszériával rendelkezik. A nagy volumenű karosszéria felkelti a figyelmet, és nagyobb gép benyomását kelti. Ezt a benyomást erősíti az előkelő dizájn, valamint a kiváló illeszkedés és kivitel, amelyek a nagyobb lökettérfogatú osztály kerékpárjaihoz hasonlíthatók. A teljesen LED-es világítás hozzájárul a modern, csúcstechnológiás arculathoz. A regeneratív rendszernek köszönhetően, amikor a motoros legurul a gázról, a lassítás energiája visszakerül az akkumulátorba. Ez hozzájárul a hosszabb utazótávolsághoz. Bár a Ninja e-1 és Z e-1 elsősorban ingázó modellek, a Kawasaki mérnökei keményen dolgoztak, hogy biztosítsák azt a vezetési izgalmat, amelyről a Kawasaki motorkerékpárok híresek. A magabiztos kezelhetőség és a könnyű manőverezhetőség gondosan kidolgozott egyensúlya még az új motorosokat is arra készteti, hogy már alig várják a napi ingázást. Mivel nincs tengelykapcsoló a működtetéshez a motorosoknak csak el kell forgatniuk a gázkart, nagyban leegyszerűsíti a kezelést, és hozzájárul a vezetőbarát csomag kialakításához. Ez a kényelmes mód segíti a manőverezést a parkolóban. Bekapcsolt állapotban a gázkar nyitása járási sebességgel mozgatja előre a kerékpárt. Ha a gázkart a nulla ponton túl zárja, a kerékpár hátrafelé mozog. A mindössze 140 kg-os, illetve 135 kg-os Ninja és Z e-1 könnyű súlya hozzájárul a lovasbarát csomag kialakításához. A laza lovas háromszög a lovasméretek és lovaglási helyzetek széles skáláját alkalmazza, hozzájárulva a lovasbarát karakterhez. A viszonylag függőleges vezetési pozíció és a lábfej enyhén előretolt lábtartó helyzete olyan helyzetbe hozza a motorost, hogy irányítani tudja a kerékpárt, miközben a lovas kényelmét is biztosítja. Az első és a hátsó tárcsafékek biztos fékezési teljesítményt nyújtanak, míg az ABS némi megnyugvást ad. Az elektromos motorral hajtott Ninja és a Z e-1 nem bocsát ki károsanyag-kibocsátást működés közben. A normál működés (ROAD) mellett a versenyzők sebességkorlátozott üzemmódot (ECO) is választhatnak. A végsebesség ROAD módban 88 km/h (85 km/h a Z e-1 esetében), míg az ECO módban a végsebesség 64 km/h-ra korlátozódik (62 km/h a Z e-1 esetében). A Ninja e-1 és Z e-1 kettős eltávolítható lítium-ion akkumulátorral rendelkezik. A többféle töltési lehetőség rugalmasságot biztosít a napi rutin minimális további kényelmetlensége érdekében. A kettős lítium-ion akkumulátorok súlya egyenként 11,5 kg. A külső töltés úgy végezhető el, hogy a kerékpárt egy háztartási konnektorból táplált, dedikált töltőhöz csatlakoztatja. Alternatív megoldásként az akkumulátorok kivehetők és feltölthetők. Akkumulátoronkénti töltési idő körülbelül 3,7 óra teljes feltöltéssel, 1,6 óra részleges (20% 85%) feltöltéssel. A külső töltés olyan töltőrendszerekre vonatkozik, amelyek nem a járműben honosak. Mivel az akkumulátortöltő (amely váltakozó áramot vesz fel, és az akkumulátorok töltéséhez szükséges egyenárammá alakítja) a kerékpáron kívül található, ez egy példa az offboard töltésre. Az 5,0 kW (max. 9,0 kW) névleges teljesítményű, tiszta és csendes motor gyors reagálást és erős, alacsony teljesítményt biztosít, megkönnyítve a vezérlést és hozzájárulva a gyors gyorsuláshoz.

Telefonszám: (+36) 30/8691697
Email: farkaszs@ivanics.hu
Megtekinthető: 8000 Székesfehérvár, Palánkai út 7.
Felszereltség
  • ABS (blokkolásgátló)
  • dupla tárcsafék elöl
  • fedélzeti computer
  • fém fékcső
  • fordulatszámmérő
  • információs kijelző
  • plexi
  • tárcsafék elöl
  • tárcsafék hátul
  • tempomat
  • azonnal elvihető
  • garanciális
  • rendszeresen karbantartott
  • szervizkönyv
  • törzskönyv.
  • plexi.
Kapcsolat

Érdeklődik a jármű iránt? Kipróbálná?

Kérjen ingyenes visszahívást,
vagy hívjon minket a +36 22 600 100-as telefonszámon!

 


A tájékoztatás nem teljes körű. Az esetleges elírásokért nem vállalunk felelősséget, a változtatás jogát fenntartjuk. A képek illusztrációk. További kérdés esetén érdeklődjön ide kattintva.

Szalonunkban megtekinthető járművek

Visszahívjuk?

+36

* A megadott telefonszámot nem használjuk fel későbbi, marketing célú megkeresésre.